Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2011 00:05 - Вечерни размисли (без страсти)
Автор: milenamm Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3499 Коментари: 8 Гласове:
11



   Бях решила да не пиша, когато не съм в добро настроение, защото ми се иска поне тук всичко да бъде светло, ведро, позитивно.
   Оказа се, че било трудна задача. В последно време все ми е криво, въпреки решителното ми вътрешно противодействие на подобни настроения. (Явно ми куца външното противодействие)
  Защо желанието ми да пиша идва все в подобни моменти, се питам сега. Как е при вас? 

 Ровейки се из старите дневници, лексикони, тетрадки и всякакви други подобни тайни душеприказчици от време оно, открих много бележки, които ме поразиха със силата си. И всичките писани все в такива мрачни настроения. А уж се водя за що-годе ведър човек. Кога желанието да излееш душата си е най-силно? А може би твърде отдавна не съм усещала другото чувство - това, което те кара да полетиш, да танцуваш, да обичаш целия свят, да крещиш от щастие и да скачаш от радост... 

   Древните и мъдрите казват, че каквото чувстваш, за каквото мислиш - това привличаш. Значи с мрачното си настроение привличаме мрачни събития, а с хубавото - хубави. Съвсем просто е. Как го усложнихме толкова много?
   Достатъчно разсъждения, време е за действие! Битка ще се води! Като начало - да помечтаем заедно? ;))

   




Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sparotok - мисли
29.06.2011 00:32
Да е понякога мрачен се случва на всеки, такава е природата ни, понякога сме твърди като скала, а друг пък крехки като цвете...

А да се мисли да позитивното и доброто наистина помага.

Поздрави!
цитирай
2. stela50 - Да помечтаем ... има време за битките .
29.06.2011 09:44
Хубав празничен ден ,усмихнат и щастлив !
цитирай
3. milenamm - Благодаря за коментара!
29.06.2011 13:49
sparotok написа:
Да е понякога мрачен се случва на всеки, такава е природата ни, понякога сме твърди като скала, а друг пък крехки като цвете...

А да се мисли да позитивното и доброто наистина помага.

Поздрави!

За мен е чест!
Вярно е, дори само мисълта за нещо любимо или весело предизвиква усмивка на лицето и в сърцето :) и светът вече не е толкова сив.


цитирай
4. milenamm - Благодаря!
29.06.2011 13:50
stela50 написа:
Хубав празничен ден ,усмихнат и щастлив !

Да помечтаем!

Ведър и слънчев ден и на теб!
цитирай
5. rossi9 - точно написано!
29.06.2011 19:50
трудно е да си винаги позитивно мислещ, но усилията си заслужават. прохладна вечер!
цитирай
6. milenamm - трудно е да си винаги позитивно м...
29.06.2011 22:45
rossi9 написа:
трудно е да си винаги позитивно мислещ, но усилията си заслужават. прохладна вечер!

С повече тренировки позитивното мислене става нещо като навик - от хубавите :), но открих, че е и навик, който много лесно се поддава на провокации и сега се опитвам да го "отуча" от това, да видим какво ще излезе ;).
Тук при нас наистина е много хладно, дори валя проливен дъжд допреди малко, но така прекрасно мирише на липи и мокра земя....
Спокойна вечер и на теб!
цитирай
7. dedenze - Ванга казваше, че истинските хора са малко, т.е. тези които имат душа
19.08.2011 10:37
Въпросите които си задаваш, показват ясно, че имаш, останалото само си идва на мястото.
Поздрави !
цитирай
8. milenamm - Благодаря ти!
19.08.2011 19:04
dedenze написа:
Въпросите които си задаваш, показват ясно, че имаш, останалото само си идва на мястото.
Поздрави !

Дай боже по-бързо да си дойде на мястото!
Сънувах Ванга преди много години, няколко месеца след като беше починал и все още не съм сигурна, че съм изпълнила тогавашната й заръка. Продължавам да търся смисъла на това, което ми каза в онази нощ...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milenamm
Категория: Лични дневници
Прочетен: 40877
Постинги: 5
Коментари: 42
Гласове: 5382
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031